Moutsios-Rentzos Andreas

Ανδρέας Μούτσιος-Ρέντζος

Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του ΠΜΣ. Αναπληρωτής Καθηγητής Διδακτικής των Μαθηματικών στο ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ. Είναι κάτοχος πτυχίου Μαθηματικών (ΕΚΠΑ), καθώς PhD και MSc στη Διδακτική των Μαθηματικών (University of Warwick). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην εξερεύνηση της πολυπλοκότητας των φαινομένων διδασκαλίας-μάθησης υιοθετώντας πολύπλευρες διεπιστημονικές προσεγγίσεις. Διδάσκει μαθήματα σχετικά με τη Διδακτική των Μαθηματικών.

Misailidou Christina

Χριστίνα Μισαηλίδου

Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του ΠΜΣ. Επίκουρη Καθηγήτρια Διδακτικής των Μαθηματικών στο ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ. Είναι κάτοχος πτυχίου Μαθηματικών (Παν/μιο Κρήτης), Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master’s) στη «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών» (Τμήμα Μαθηματικών, ΕΚΠΑ), MSc  στην «Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας» (Manchester Institute of Education,  The University of Manchester, UK) και Διδακτορικού (PhD) στη Διδακτική των Μαθηματικών (Manchester Institute of Education,  The University of Manchester, UK). Πριν από τον διορισμό της στο ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ, εργάστηκε ως Επίκουρη Καθηγήτρια «Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας» στην Αγγλία (The University of Manchester) και ως Επίκουρη Καθηγήτρια «Διδακτικής Μαθηματικών» στη Σκωτία (University of Stirling). Το διδακτικό και ερευνητικό της έργο εστιάζει  στη διδασκαλία και μάθηση των  Μαθηματικών  στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και  ερευνητικές δημοσιεύσεις της έχουν διακριθεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν επιλεγεί είτε ως υποχρεωτικά είτε ως προτεινόμενα αναγνώσματα σε πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών του εξωτερικού.

Kafousi Soultana

Σόνια Καφούση

H Σόνια Καφούση είναι Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο γνωστικό αντικείμενο Διδακτική Μαθηματικών. Είναι μέλος της Διεθνούς Επιστημονικής Επιτροπής CIEAEM (International Commission for the Study and Improvement of Mathematics Education). Έχει ένα μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά και συνέδρια

Koleza Evgenia

Ευγενία Κολέζα

Καθηγήτρια Διδακτικής των Μαθηματικών στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας (Παν. Πατρών). Πτυχιούχος Μαθηματικών (ΕΚΠΑ) και διδάκτωρ Διδακτικής (Louis Pasteur Strasbourg), διευθύνει το Εργαστήριο Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών, συντονίζει κοινότητες πρακτικής και μεταπτυχιακά προγράμματα STEM & Educational Robotics. Ερευνά το Learning
Mathematics by Design και τις ψυχοκοινωνικές παραμέτρους της μαθηματικής μάθησης.

Babalis Thomas

Θωμάς Μπαμπάλης

Καθηγητής Παιδαγωγικής & Διά Βίου Μάθησης στο Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ. Κατέχει διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ειδικεύεται στην ενίσχυση της σχολικής συμμετοχής, την επικοινωνία σχολείου–οικογένειας και τις μεθοδολογίες εκπαίδευσης ενηλίκων. Έχει συντονίσει ερευνητικά προγράμματα και δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά παιδαγωγικής.

Nikolantonakis Konstantinos

Κωνσταντίνος Νικολαντωνάκης

Ο Κωνσταντίνος Νικολαντωνάκης είναι Καθηγητής στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας με γνωστικό αντικείμενο «Ιστορία των Μαθηματικών και Μαθηματική Εκπαίδευση». Έχει διδακτορικό από το Universite Paris Diderot, Paris – 7 και ερευνά την ενσωμάτωση ιστορικών πτυχών στη διδασκαλία των Μαθηματικών.

Prasidis Efstratios

Ευστράτιος Πρασίδης

Ο Ευστράτιος Πρασίδης είναι Καθηγητής Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με διδακτορικό από το University of Notre Dame. Διδάσκει τοπολογία και ανάλυση, και ερευνά εφαρμογές της τοπολογίας σε μαθηματικά μοντέλα σύνθετων συστημάτων. Έχει δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά και συμμετέχει σε ευρωπαϊκά ερευνητικά δίκτυα.

Skoubourdi Chrysanthi

Χρυσάνθη Σκουμπουρδή

Η Χρυσάνθη Σκουμπουρδή είναι Καθηγήτρια στο Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική
Μαθηματικών: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Υλικού». Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη διερευνητική μαθηματική εκπαίδευση, καθώς και στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη διαχείριση και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού και παιχνιδιού για τη διδασκαλία/μάθηση των μαθηματικών, τόσο στον γενικό πληθυσμό όσο και σε παιδιά με προβλήματα όρασης.

Aggeliki Voudouri

Αγγελική Βουδούρη

Ομότιμη Καθηγήτρια Στατιστικής & Πληροφοριακών Συστημάτων Διαχείρισης Κινδύνου στο Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ. Πτυχιούχος Μαθηματικών (ΕΚΠΑ), MSc & διδακτορικό στη Στατιστική Μάθηση (Παν. Πατρών), εξετάζει τη χρήση εφαρμοσμένης στατιστικής σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για την αξιολόγηση κινδύνου.

user icon

Ανδρονίκη Μπούφη

Ομότιμη Καθηγήτρια Διδακτικής Μαθηματικών στο Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ. Πτυχιούχος Μαθηματικών (ΕΚΠΑ) και διδάκτωρ Διδακτικής (ΕΚΠΑ), έχει αναπτύξει καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις μέσα από εμπειρικές μελέτες και διεθνείς συνεργασίες.

Tsoli Konstantina

Κωνσταντίνα Τσώλη

Η Κωνσταντίνα Τσώλη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Σχολικής Παιδαγωγικής & Πρακτικής Άσκησης στο ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ.

Alexopoulos-Nikolaos

Νικόλαος Αλεξόπουλος

Ο Νικόλαος Αλεξόπουλος είναι Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης & Πρακτικής Άσκησης στο ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ.

Katsiaboura Gianna

Ιωάννα Κατσιαμπούρα

Επίκουρη Καθηγήτρια Ιστορίας των Φυσικών Επιστημών & Κριτικής Εκπαίδευσης, Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ. Διδάκτωρ Επιστημών Εκπαίδευσης (ΕΚΠΑ), ειδικεύεται σε διεπιστημονικά σενάρια ιστορίας επιστημών που ενισχύουν τον κριτικό λόγο και την κατανόηση εννοιών.

Elisavet-Lazarakou

Ελισάβετ Λαζαράκου

Η Ελισάβετ Λαζαράκου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Αξιολόγησης Μαθησιακής Διαδικασίας στο ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ.

user icon

Δημήτρης Καλλιβωκάς

Λέκτορας Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Παν. Δυτ. Αττικής. Πτυχιούχος Μαθηματικών (Παν. Πατρών), Διδακτορικό (ΕΚΠΑ) & MSc στη Διοίκηση Υγείας (Παν. Πειραιώς). Διδάσκει πληροφορική στην εκπαίδευση και αναπτύσσει πληροφοριακά συστήματα για βελτίωση διοικητικών διαδικασιών.

user icon

Θεόδωρος Γούπος

Διδάσκει στο Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ, με Διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ΕΚΠΑ), αναπτύσσει και αξιολογεί ψηφιακά εργαλεία  υποστήριξης της μάθησης και διεξάγει έρευνα σε εκπαιδευτικές εφαρμογές λογισμικού.

Panagiotis Maniatis

Παναγιώτης Μανιάτης

Διδάσκει στο Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ με διδακτορικό στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία, εστιάζοντας στη σχεδίαση ψηφιακών μαθησιακών σεναρίων και στη διερεύνηση της επίδρασης των ΤΠΕ στη μαθησιακή δέσμευση και την απόδοση.