Σκοπός της ειδίκευσης είναι η παροχή υψηλού επιπέδου μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, καθώς και ο παιδαγωγικός σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση εκπαιδευτικών ψηφιακών εφαρμογών και εκπαιδευτικών περιβαλλόντων με την χρήση των ΤΠΕ.

To ΠΜΣ παρέχει Πιστοποίηση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας (ΦΕΚ 4538/Β/14-10-2020) και είναι Πιστοποιημένο από το Συμβούλιο Αξιολόγησης και Πιστοποίησης της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, με αξιολόγηση «Άριστα» (Απόφαση Πιστοποίησης: QA_546/11-03-2025).

Τα τελευταία χρόνια, το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών εστιάζει στις δυνατότητες και την παιδαγωγική αξιοποίηση αναδυόμενων τεχνολογιών μάθησης. Ενδεικτικά, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην Εκτεταμένη Πραγματικότητα (Εικονική, Επαυξημένη και Μικτή Πραγματικότητα), την Επίγεια και Εναέρια Ρομποτική (Drones), την Τρισδιάστατη Εκτύπωση (3D Printing), καθώς και στις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαιδευτική πράξη.

Το Ανθρώπινο δυναμικό του ΠΜΣ αποτελείται από έμπειρα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος και άλλων ελληνικών πανεπιστημίων, με μακρόχρονη διδακτική και ερευνητική δραστηριότητα. Το διδακτικό έργο ενισχύεται από εξειδικευμένους συνεργάτες με ενεργή παρουσία τόσο στη δημόσια εκπαίδευση όσο και σε φορείς που δραστηριοποιούνται στο πεδίο των αναδυόμενων τεχνολογιών.

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του ΠΜΣ κατά τη διάρκεια των σπουδών τους έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στα συνέδρια που οργανώνει/συνδιοργανώνει το Τμήμα για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση με την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) και άλλα Πανεπιστήμια, όπως το 6ο  Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο “Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία” (Αθήνα, 2019)», το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο (Αθήνα, 2023) και το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι” (Κόρινθος, 2025). Οι διοργανώσεις αυτές δίνουν την ευκαιρία στους φοιτητές και στις φοιτήτριες να παρακολουθήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και να παρουσιάσουν τη δική τους ερευνητική δουλειά που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του ΠΜΣ.

Παράλληλα, το Εργαστήριο Πληροφορικής του Τμήματος προσφέρει ένα δυναμικό πλαίσιο δράσης και επιστημονικού διαλόγου, μέσα από ημερίδες, εργαστήρια και συμπόσια που διοργανώνει σε τακτική βάση. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν το 3ο Συμπόσιο – Ημερίδα με τίτλο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση – Τεχνητή Νοημοσύνη“, καθώς και το 4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συμπόσιο με θέμα “Logo-like περιβάλλοντα και Εκπαίδευση STEM στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης“. Μέσα από αυτές τις δράσεις, οι φοιτητές/τριες του ΠΜΣ ενισχύουν τις γνώσεις τους, καλλιεργούν ερευνητικές δεξιότητες και συμμετέχουν ενεργά στον επιστημονικό διάλογο για την παιδαγωγική αξιοποίηση και την προστιθέμενη αξία των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση.

Οι απόφοιτοι και απόφοιτες του ΠΜΣ, από το 2018 έως σήμερα, έχουν ήδη ενταχθεί με επιτυχία στην αγορά εργασίας. Απασχολούνται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως εκπαιδευτικοί και στελέχη (διευθυντές σχολικών μονάδων, σχολικοί σύμβουλοι), αξιοποιώντας τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, εργάζονται ως ειδικοί στον παιδαγωγικό σχεδιασμό ψηφιακών εφαρμογών σε ιδιωτικές εταιρείες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, ενώ συμμετέχουν και σε ερευνητικά προγράμματα που εστιάζουν στην ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη (Διαβάστε τι λένε οι απόφοιτοι/ες για το ΠΜΣ).